O IGCC pon as súas  oficinas de Información ao Consumidor a disposición de todos os cidadáns que puidesen verse afectados polo temporal dos últimos días, así como o teléfono gratuíto 900 23 11 23, para os efectos de recibir toda a información que precisen así como asesoramento para proceder a tramitar as oportunas reclamacións.

1.- No caso dos CORTES DE LUZ as reclamacións deben dirixirse ao servizo de atención ao cliente da empresa , que deberá dar unha contestación. De non facelo poderase acudir ante o Instituto Galego de Consumo

Teléfonos:

        Gas Natural Fenosa 900 111 999

       Begasa 900 101 051

CONTIDO DA RECLAMACIÓN:

A reclamación ante a comercializadora deberá conter os seguintes datos:

  • Datos da Compañía (dispoñibles na propia factura da luz )
  • Titular, dirección e código de subministración, achegando unha factura da luz.
  • Sinalar durante cantas horas suspendeuse a subministración de luz.
  • Descrición dos danos ocasionados ecustos dos danos que puideron producirse.
  • Enviar copia de todas as facturas, fotografías e demais probas para poder testemuñar os danos.

     

2.- Presentar parte de sinistro á súa aseguradora no caso de que teñan concertado seguro. Aínda que o prazo de 7 días de aviso é flexible, segundo informáronnos, é conveniente respectalo para que os peritos poidan valorar os danos e neste sentido, lémbrase que non se realicen reparacións sen que previamente o perito valorase eses danos.

 

.