Destacamos

Como reclamar
ASISTENTE PARA PRESENTAR RECLAMACIÓN

Preguntas frecuentes

 

Si, nos produtos de natureza duradeira, temos dereito a un adecuado servizo técnico e á existencia de repostos durante o prazo mínimo de cinco anos a partir da data en que el produto deixe de fabricarse.

 

Non, responde sempre o vendedor do produto.

Non obstante, cando resulte imposible ou supoña unha carga excesiva dirixirse fronte ao vendedor,, por exemplo que pechou o establecemento, poderase reclamar directamente ao produtor co fin de obter a substitución ou reparación do produto.

 

Conserva sempre os teus xustificantes de compra, recibos e albarás de entrega nos que conste a data de entrega do produto.

 

Cando mercas nunha tenda e levas o produto, o período de garantía comeza a correr desde esa data.

Se, en cambio, pagas o produto pero cho entregan en data posterior, o período comeza a correr o día da entrega.

 

O prazo é de dous anos desde a entrega. Pero nos produtos de segunda man, podemos pactar un prazo menor co vendedor, que non poderá ser inferior a un ano desde a entrega.