Si, nos produtos de natureza duradeira, temos dereito a un adecuado servizo técnico e á existencia de repostos durante o prazo mínimo de cinco anos a partir da data en que el produto deixe de fabricarse.
Si, nos produtos de natureza duradeira, temos dereito a un adecuado servizo técnico e á existencia de repostos durante o prazo mínimo de cinco anos a partir da data en que el produto deixe de fabricarse.
Non, responde sempre o vendedor do produto.
Non obstante, cando resulte imposible ou supoña unha carga excesiva dirixirse fronte ao vendedor,, por exemplo que pechou o establecemento, poderase reclamar directamente ao produtor co fin de obter a substitución ou reparación do produto.
Conserva sempre os teus xustificantes de compra, recibos e albarás de entrega nos que conste a data de entrega do produto.
Cando mercas nunha tenda e levas o produto, o período de garantía comeza a correr desde esa data.
Se, en cambio, pagas o produto pero cho entregan en data posterior, o período comeza a correr o día da entrega.
O prazo é de dous anos desde a entrega. Pero nos produtos de segunda man, podemos pactar un prazo menor co vendedor, que non poderá ser inferior a un ano desde a entrega.